luni, 15 februarie 2016

Un altfel de mod de a spune multumesc


Cu ceva timp in urma la magazinul de langa mine o angajata m-a ajutat cu un anumit produs. Nimic deosebit, o situatie din viata de zi cu zi: un gest firesc dar care l-a facut cu zambetul pe buze si fara sa insist/rog sa imi comande ceva ce nu avea etc.
I-am multumit cu zambetul pana la urechi caracteristic si apoi la iesirea din magazin ii mentionez sefei de magazin ca angajata blonda m-a ajutat si e foarte draguta.  Primesc raspuns ca e propusa pentru angajatul lunii. Wow! si ce imi vine in minte? sa dau un mail magazinului si sa confirm multumirile!!!. Habar nu am daca va conta sau nu, dar tare mi-ar place sa primeasca si ceva banuti in plus pt asta.

Voi v-ati gandit la gesturi din astea? ia fix 3-5 minute de a scrie un email de multumire unui magazin pentru angajatul Costel.

7 comentarii:

  1. În ţară, cel puţin în privinţa magazinelor mici, nici nu se pune problema de mail, angajaţii, foarte mulţi dintre ei, abia dacă au o carte de muncă, căci despre orele de peste program nici nu mai aduc discuţia. Mai mult, dacă i-ai spune patronului că un angajat a fost atent, că te-a ajutat mai mult decât actul vânzării, deja devine suspicios, vezi Doamne face alte activităţi în timpul în care ar trebui să fie atent doar pe un anumit segment. Sunt şi patroni cu minte deschisă, dar rari, foarte rari.
    În magazinele mari totul ţine de politica firmei, unii aproape că-s puşi să zâmbească cu contract, numai să atragă clienţi, alţii, din fire, din buna şor creştere, fac asta oriunde s-ar afla.
    De multe ori cred că şi acel "mulţumesc" rostit, însoţit de un zâmbet care să confirme mulţumirea pentru modul în care eşti servit, face mult pentru un angajat al unei firme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un multumesc sincer le poate schimba o zi mohorata intr-o zi frumoasa.

      Ștergere
    2. Aveti dreptate, multi dintre cei ce lucreaza in companii mari sunt instruiti sa zambeasca ca niste robotei.
      Insa eu cred ca un zambet natural se poate deosebi de unul fortat de imprejurari si care nu transmite nimic. Evident ne va incanta primul mai mult ;)
      Insa ambilor cred ca ar trebui oricum sa le multumim pentru ajutor.
      La trimis mail nu m-am gandit dar nu pare a fi decat o idee buna si de retinut pentru viitor :)

      Ștergere
  2. M-am gândit uneori să fac acest lucru dar, din păcate, nu mi-am găsit niciodată timp. Este o angajată la Kaufland, la raionul cu ”vânzare asistată” care este deosebit de amabilă de fiecare dată și nu doar cu mine. O să scriu un bilețel și o să-l bag în urna cu sugestii, poate chiar azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un biletel scris ia 3 min. dar gestul poate ramane cateva saptamani pentru ea.

      Buna idee - nu m-am gandit sa pun biletele de multumire la urna cu sugestii.

      Ștergere
  3. sunt sigura sigura ca vei intalni unul in curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mail nu m-am gandit, dar am scris impresiile bune in condica de oaspeti si am si fost o data special la seful unui hotel pentru a lauda pe cineva. Retinem si ideea mailului, multam!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...