miercuri, 13 ianuarie 2016

Cata mancare consumam saptamanal

Ce si cat consuma familia saptamanal?



 Ideea mi-a venit dupa ce citii articolul din time.com cu poze cu mancarea pe o luna a unor familii de peste tot din lume. Ma uit la poze si la haine/decorul din casa si remarc ca sunt poze de acum 20-30 ani (tv-uri, haine, coafuri, mustati din anii 1980). Lumea s-a schimbat, in bine zic eu.

Asa ca am facut si eu poze cu ce am cumparat pe saptamana asta:





Tot la cumparaturi  intra si: 11 pungi de plastic ...

19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. e si o pulpa de curcan (aproape 1kg) dosita intr-o punga si prajituri marocane (cu multa miere, migdale, nuci), si oua (6 gaina, 24 prepelita), si laptele (cineva in casa nu e intzarcat si nu se poate fara :D )
      Zmeura a fost o dezamagire: scumpa dar naspa. Asta e :)

      Ștergere
    2. Aha ! Acum am vazut ouale si prajiturile :)

      Ștergere
  2. eu prajiturile, pe alea le-am remarcat primele :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pungi??!! De unde? Ca eu primesc maximum o punga-doua pe saptamina. De fapt de cind cu zéro déchets si pe alea le refuz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare produs care il cumpar e intr-o punga... de obicei ma duc cu geanta de panza, de data asta insa am facut ca ceilalti: peste 10 pungi aduse acasa.

      Ștergere
  4. Noi pe aici mergem cu cos pe roti(ca toata lumea), asa ca bagam in el claie peste gramada tot ce cumparam. Cind nu uit ma duc cu pungile de hirtie(de la fructe si legume ) dupa mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine o socoteala din asta nu merge, fiind o singura persoana, cumpărăturile mele sunt gen 4 cepe, patru cartofi, 5 portocale și am devenit atât de ordonată că mă pot duce zilnic nu iau decât ce îmi trebuie, așa că prefer să le iau în ziua aia sau cu o zi inainte să nu se strice prin casă :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant! La noi jumatate din fotografie ar fi plina cu pungi pentru congelator (tot legume, in mare parte).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi mancam multe salate.
      E drept ca din cartofi, telina, faina de porumb o sa avem inca pe cateva saptamani. Iar prajiturile s-au terminat pana a 2a zi :)

      Ștergere
  7. Dadada,asa erau: arabesti, insiropate cu sirop cu aroma de trandafiri sau de portocale, cu multe nuci/migdale :)
    Postarea mea nu voia sa fie de mancare ci de...pungi :))) (le iau cu mine data viitoare si le returnez vanzatorului :D )

    Zmeura asta era anormal de ieftina fiind in afara sezonului. Am luat o cutie, am mancat pe loc, a fost so so, dar celelalte 2 le-am mancat a 2zi. Lectie invatata: ce nu e de sezon nu e gustos... Si mie mi-e dor de kilele de zmeura mancare vara :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu m-am obisnuit sa iau aproape numai de sezon, nici rosii nu mai cumpar acum. Am aflat ca anul asta fiind asa de cald, multe plante cu frunze verzi nici nu au nevoie de sera.
    Ce bune sunt prajiturile alea insiropate...

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine e regula capitala - ce nu e de sezon nu intra in cos, acum spre ex nu cumpar vinete, dovlecei, ceapa verde, ardei, rosii sau castraveti
    dovlecei am la congelator de asta vara cateva pungulite, vinete coapte la fel, ardei pt ciorba/bors de asta vara la fel in pungulite
    acum mancam citrice multe, banane, mere, pere etc

    mi-a luat ceva timp sa imi intru in mana , dar de vreo 3 ani nu ma abat de la regula asta, incerc sa consum cat mai de sezon posibil....
    eu am pus embargo asupra prod ce vin din Spania, si ce nu e de sezon de acolo vin, singurele acceptate sunt citricele (ca alea din Franta sunt rare tare si pe alea din State sa nu le vad :)) intre Spania si State aleg raul cel mai mic si banii mei sa ramana in Europa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Exact asta fac si eu cu Spania: nimic ce vine de acolo. Mai putin avocado, ca n-am gasit altfel. Si sunt dezamagita ca la un magazin bio mai mare unde merg cam lunar, jumate din fructe-legume din Spania vin.

    Noi avem portocale din Italia si clementine din Corsica, iar kiwi aproape numai din Franta(desi ala din Noua Zeelanda e mai bun).

    Mai pacatuiesc cu dovleceii si rar cu vinete...desi nu-s din Spania, ci din Italia. Trebuie sa-mi pun si eu niste pungulite cu vinete vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa clementinele din Corsica o minune la gust, doar ca pe aici sunt rara avis iar pretul e mai mare si decat al celor bio

      da si aici la citrice cam tot ce e e din Spania si bio si nebio
      kiwi din Fr? nici nu stiam ca Franta e prod de kiwi, aici am vazut doar din NZ

      Ștergere
  11. Cand am citit titlul, exact la articolul indicat din time.com m-am gandit si eu si aceeasi remarca, respectiv familiile "de atunci".
    pungile tale sunt foarte colorate, deci cu siguranta alimentatia este una foarte sanatoasa, felicitari pentru stilul de viata impus !

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar ca e buna ideea asta cu poza dupa ce vin de la cumparaturi. Cred ca o sa o pun si eu in aplicare cu prima ocazie si apoi o sa o analizez la rece ca sa vad, chiar mi-a trebuit tot din ce am cumparat? :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...