luni, 10 august 2015

Rearanjare produse de menaj si cosmetice



Pt chimicalele din casa (produse de menaj, detergenti, cosmetice etc) am o regula simpla pe care mi-am declarat-o (dar nu o respect  mereu): nu cumpar un produs nou pana nu il termin pe anteriorul. No, doamnelor, sa va vad la farduri si oje cum faceti asta... :))
Mi-am dat seama insa ca se intampla deseori sa arunc un sampon/crema desi mai era ceva produs pe fundul tubului, dar na, foloseam tubul nou si evident uitat de cel vechi...ce ajungea sa expire la pubela.

Avantaje: dulap de cosmetice mai liber, produse care nu ajung sa le aruncam expirate (doar le folosim, da?), mai putin de curatat praf, mai usor de folosit/gasit dimineata.

In plus, un truc ce tocmai l-am remarcat la hotel la Londra, truc ce duce la 10-20% economii: adaugat apa in sampon/sapun de maini/gel de dus/detergent de vase/de rufe lichid. 10-20 %. Astfel el spala la fel de bine, dar cantitatea de pierderi se reduce, in plus se clateste mai usor. In final, economie de 10-20% la aceste produse (suma deloc de neglijat). Si evident mai putine drumuri la cumparaturi/mai putine ambalaje aruncate (atentie sa nu diluati prea tare :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...