joi, 14 mai 2015

De ce sa oferim si celor din jur

Cu ani in urma am inteles ca degeaba am eu daca nu ofer si celor din jur.  Nivelul societatii unde traiesc este definit nu de cel mai bogat om ci de cat de bogat e cel mai sarac - asa ca e un fel de datorie a noastra sa nu lasam cel mai sarac sa decada si mai rau.

Regula se aplica....nu doar unei bucati de piine, ci si cunostintelor. Astfel, cand descopar ceva interesant, educativ, ce imi schimba viata
in bine cu pasi simpli, consider ca e de bun simt sa ofer si celorlalti.  Ce castig eu din asta?
    * Subiecte de discutii
    * Emotii pozitive
    * Inspiratie
    * Educatie


Daca e un articol sau un video cum sa 'recuperez' /gatesc /protejez ceva, atunci e bine sa le ofer si celorlalti - totul se intoarce. Daca 'share'-uesc
prea multe, atunci efectul contrar poate aparea: lumea sa nu mai bage in seama.


Ce am invatat in ultimii ani, ca 'cititoare':
    * Stop la urmarit zeci si mii de site-uri. E imposibil de urmarit
    * urmaresc cele dragi, care ma binedispun. Organizez ce urmaresc- pe pinterest am facut categorii, si urmaresc cateva persoane
    * Share din cand in cand
    * consumerism...studiat. In loc sa dau F5 din cand in cand pe site/RSS/am preferat sa folosesc butonul subscribe pt cateva site-uri
    * elimin din bookmark/subscribe/pinterest pe cele care mi-au intrat in firesc/nu ma mai intereseaza

3 comentarii:

  1. ia sa te caut si eu pe pinterest... :)) cu ce id esti? cu cel de blog sau cu cel de email?
    si apropo de sharuit, stiu ca invatati intens olandeza, daca poti accesa wallangues.be (e o initiativa wallona si stiu ca nu se putea sa iti faci cont decat de la ip din BW, poate au schimbat insa)
    iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. gata te-am gasit :))))
    iulia

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, vai nu stiu cu ce se maninca pinterest-ul.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...