miercuri, 29 aprilie 2015

Cum am cheltuit cei 10 lei din micro-gradina mea

Si...in final am terminat de semanat toate semintele!
Cele plantate de mine sunt:
-busuioc (2 lei plicul de seminte)
-sfecla rosie pt frunze (2 lei plicul de seminte)
-patrunjel (seminte de anul trecut)
-marar (seminte colectate de pe vrejurile de muraturi)
-gogosari (seminte colectate)
-rosii - cumparat 4 fire (nu am semanat la timp semintele colectate)
-fasole (seminte de la soacra din farfurie, inainte de gatire)
-macris ( 2lei seminte cumparate)
-leustean - de anul trecut, planta perena
-menta- planta perena, de anul trecut
-rucola - lasat un fir sa infloreasca, semintele colectate
-ridichi - seminte din plicul de germinare, nefolosite
-seminte de flori culese de pe marginea drumului - sa vedem ce ies :D
- 6 fire de stoloni capsuni cumparate (f. ieftin, aratau jalnic jalnic,  negociat reducere)
-telina si sfecla rosie recuperata din resturi
-semintele de ardei iute recuperate le-am aruncat - nici pe aia de anul trecut nu i-am mancat
-rozmarinul de 2 ani supravietuieste, nu il consum pe tot
-7 fire de petunii si 7 fire de bumbisori cu...10 + 10 lei

Nu, nu am rezistat. La final recunosc ca am cedat :D pedepsiti-ma dar va aduc niste poze frumoase :)

2 comentarii:

  1. Te invidiez pentru semintele de gogosari. Am fost la romani la masa ieri si ne-o servit si cu gogosari in otet... o nebunie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai am seminte - da-mi, te rog, adresa ta, si ti le trimit.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...