marți, 27 mai 2014

Si de unde timp pt voluntariat?


Am primit replica asta zilele trecute.
Am stat si analizat, de unde se poate castiga 2 ore saptamanal pt voluntariat.
1. renuntat la tv. Pt cine petrece 30minute in fiecare seara la tv, ajung minim 3 ore pierdute pe saptamana. Acest timp poate fi permutat cu alte activitati casnice.
2. reorganizat timpul la cumparaturi. 1 data pe saptamana de mers in piata, in plus 1 data pe luna in hypermarket +mall consider ca e suficient. Intradevar, asta presupune disciplina si lista de cumparaturi.
3. redus timpul petrecut pe net

Cat se castiga? Enorm. Am redus acel de  3 ori pe saptamana la hypermarket/mall (de fiecare data 2-3 ore cu imbracat, drum dus intors etc.).
Am renuntat la tv. Habar nu am cat am redus, dar citesc mai mult.
Inca nu pot reduce timpul petrecut la calculator :)


Voi de unde mai puteti face rost de timp?


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...